Unox Soep in Pak introductie

Unox Soep in Pak introductie

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
UNILEVER NEDERLAND B.V.
Bureau
TBWANEBOKO
Jaar
2013
Paginanummer
328

Winnaar 2013

Doelstelling

Lanceer Unox Soep in Pak, een 1-liter familieverpakking van de allerlekkerste Unox soepen. Zorg dat Nederlandse gezinnen Soep in Pak gaan proberen. En versterk daarmee het imago van Unox als toonaangevend soepmerk.

Doelgroep

Alle Nederlandse gezinnen met kinderen.

Concept

Zo'n soeppak van Unox is natuurlijk even wennen voor families die al decennia het klassieke 0,8L blik gebruiken. En al helemaal voor de grootverbruikers. Daarom gaan we als aftrap via Facebook, Unox.nl en Yunomi op zoek naar de Grootste Soep familie van Nederland, zodat iedereen kan zien hoe zij wennen aan het nieuwe pak. Ook de tv-commercial / pre-roll draait om een onwennige vader die "all the wrong moves" maakt als hij Unox soep voor zijn gezin wil maken met het nieuwe literpak. Gelukkig krijgt hij hulp van de jongere generatie, die het nieuws sneller oppakt. Voor een Facebook like kunnen consumenten gratis Unox Soep in Pak proberen onder het motto: Niet goed? Like terug! Wie niet kan wennen, krijgt zijn like gewoon terug. Dat is nog nooit eerder gedaan, dus het was ook even wennen voor Facebook. Trials op de winkelvloer en op de huishoudbeurs zorgen dat Nederlanders nog sneller kunnen wennen.

Media- en middelenstrategie

Product-awareness: online, tv, print en abri; Achtergrondinformatie: Yunomi, Facebook, unox.nl; Trail: Tastings op de winkelvloer, huishoudbeurs en op hoofdkantoren van retailers; schapaankleding en sampling via Facebook (50.000 nieuwe fans).
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken