UNOX NIEUWJAARSDUIK

UNOX NIEUWJAARSDUIK

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Unilever
Bureau
Being There B.V.
Jaar
2008
Paginanummer
285

Doelstelling

Landelijk niveau: Primair: Nederland moet weten dat het traditioneel Hollandse Unox onlosmakelijk verbonden is met het traditioneel Hollandse fenomeen van de Nieuwjaarsduik. Secundair: Nederlanders stimuleren overal in het land zelf Nieuwjaarsduiken te organiseren. Regio Den Haag: Mensen warm maken voor de moeder aller Nieuwjaarsduiken: de Unox Nieuwjaarsduik van Scheveningen.

Doelgroep

Heel Nederland natuurlijk.

Concept

Met het fenomeen “Serieuze Duik” stimuleren we Nederlanders overal ten lande zelf een echte Nieuwjaarsduik te organiseren. Serieuze Duik is een keurmerk dat Unox uitreikt aan duiken die voldoen aan een aantal criteria zoals open water en minimaal 20 deelnemers. Ok van Batenburg, nieuwjaarsduiker van het eerste uur (33 duiken!) werd aangesteld als Duikmeester. De 52 Serieuze Duiken werden door Ok gecertificeerd.

Media- en middelenstrategie

Landelijk: website, landelijke dagbladen, PR, premium. Regio Den Haag: tramreclame, regionale krant, outdoor.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken