UNOX NIEUWJAARSDUIK

Unilever / Being There B.V.

Bekijk deze campagne op pagina 285 van het SAN Jaarboek 2008.

Adverteerder
Unilever
Titel
Unox Nieuwjaarsduik
Bureau
Being There B.V.
Account
Ineke van der Gang
Copy
Bart Heijboer, Jodi Koenders
Art
Pieter Scheltema, David de Winter
Strateeg
Edward Stolze
Opdrachtgever
ANNE-GIEN HAAN, ESTHER VAN SPRONSEN, NIEK DE ROOIJ
Film/Productiemaatschappij
Being There
Fotografie
David Finato
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Unilever
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Being There B.V.
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Fast Moving
Meer Fast Moving inzendingen

Fast Moving

Doelstelling

Landelijk niveau: Primair: Nederland moet weten dat het traditioneel Hollandse Unox onlosmakelijk verbonden is met het traditioneel Hollandse fenomeen van de Nieuwjaarsduik. Secundair: Nederlanders stimuleren overal in het land zelf Nieuwjaarsduiken te organiseren. Regio Den Haag: Mensen warm maken voor de moeder aller Nieuwjaarsduiken: de Unox Nieuwjaarsduik van Scheveningen.

Doelgroep

Heel Nederland natuurlijk.

Strategie/Concept

Met het fenomeen “Serieuze Duik” stimuleren we Nederlanders overal ten lande zelf een echte Nieuwjaarsduik te organiseren. Serieuze Duik is een keurmerk dat Unox uitreikt aan duiken die voldoen aan een aantal criteria zoals open water en minimaal 20 deelnemers. Ok van Batenburg, nieuwjaarsduiker van het eerste uur (33 duiken!) werd aangesteld als Duikmeester. De 52 Serieuze Duiken werden door Ok gecertificeerd.

Media- en middelenstrategie

Landelijk: website, landelijke dagbladen, PR, premium. Regio Den Haag: tramreclame, regionale krant, outdoor.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen