Unox Good Noodles

UNILEVER / DDB & Tribal Amsterdam

Bekijk deze campagne op pagina 402 van het SAN Jaarboek 2018.

Adverteerder
UNILEVER
Bureau
DDB & Tribal Amsterdam
Account
DDB & Tribal Amsterdam
Copy
DDB & Tribal Amsterdam
Art
DDB & Tribal Amsterdam
Strateeg
DDB & Tribal Amsterdam
Opdrachtgever
Unilever
Film/Productiemaatschappij
Doogle Producties BV
RTV-producer
DDB & Tribal Amsterdam
In samenwerking met
Mindshare
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van UNILEVER
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van DDB & Tribal Amsterdam
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Smart Idea
Meer Smart Idea inzendingen

Smart Idea

Doelstelling

Met steeds meer snackalternatieven binnen en buiten de categorie willen we Unox Good Noodles impactvol en 'talkable' neerzetten. Grotere bekendheid helpt ons marktaandeel te laten groeien.

Doelgroep

Jonge mensen omschreven als 'dubieuze doorzetters'. Vooral mannelijke genZ'ers en (jonge) millennials die in deze tijd van prestatiedruk 'onverantwoord' óók heel verantwoord vinden. Zorg dat je doet waar je blij van wordt!

Strategie/Concept

We daagden de doelgroep uit te bewijzen dat je op Good Noodles lang door kan. Door te poseren met het product en zo live gestreamd te worden op digitale abri's. De volhouders wonnen Good Noodles for life.

Media- en middelenstrategie

We riepen de doelgroep op via social media en radio, en trapten af met bekende You-Tubers Gierige Gasten om zo lang mogelijk te poseren. We daagden de doelgroep uit hun 'prestaties' te verbeteren. Vervolgens trokken we langs studentensteden (in de back-to-school tijd) waarbij we de beelden live streamden op abri's (mediaprimeur). Na afloop verspreidden we highlights via digitale kanalen.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen