Unox Good Noodles

Unox Good Noodles

Categorie
Smart Idea
Adverteerder
UNILEVER
Bureau
DDB & Tribal Amsterdam
Jaar
2018
Paginanummer
402

Doelstelling

Met steeds meer snackalternatieven binnen en buiten de categorie willen we Unox Good Noodles impactvol en 'talkable' neerzetten. Grotere bekendheid helpt ons marktaandeel te laten groeien.

Doelgroep

Jonge mensen omschreven als 'dubieuze doorzetters'. Vooral mannelijke genZ'ers en (jonge) millennials die in deze tijd van prestatiedruk 'onverantwoord' óók heel verantwoord vinden. Zorg dat je doet waar je blij van wordt!

Merkomschrijving

Good Noodles is een Nederlandse instant snack gepositioneerd als hartige brandstof waar je lekker lang op door kunt.

Concept

We daagden de doelgroep uit te bewijzen dat je op Good Noodles lang door kan. Door te poseren met het product en zo live gestreamd te worden op digitale abri's. De volhouders wonnen Good Noodles for life.

Media- en middelenstrategie

We riepen de doelgroep op via social media en radio, en trapten af met bekende You-Tubers Gierige Gasten om zo lang mogelijk te poseren. We daagden de doelgroep uit hun 'prestaties' te verbeteren. Vervolgens trokken we langs studentensteden (in de back-to-school tijd) waarbij we de beelden live streamden op abri's (mediaprimeur). Na afloop verspreidden we highlights via digitale kanalen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken