Unox Eerlijk is heerlijk

Unox Eerlijk is heerlijk

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Unilever Nederland Foods
Bureau
TBWANEBOKO
Jaar
2007
Paginanummer
241

Nominatie 2007

Doelstelling

Maak bekend dat Unox producten zonder kunstmatige geur-, kleur- en smaakstoffen worden gemaakt.

Doelgroep

Boodschappers M/V

Concept

Als je kunt kiezen, kies je een puur product. Maar hoe verbind je een intrinsieke productboodschap aan het warme thuisgevoel van Unox? De koppeling zit in het recht-door-zee karakter van Unox. Gekozen is voor een typisch ‘thuis aan tafel’ moment. Want thuis kun je écht eerlijk zijn. Daarom is pianist Jan Vayne thuis geheel zichzelf, zonder zijn kenmerkende kapsel. Eerlijk is heerlijk.

Media- en middelenstrategie

Om de claim bekendheid te geven is televisie ingezet. Op 1 oktober, de start van het stamppotseizoen, beleefde de campagne zijn première in het programma ‘De Wereld Draait Door’, inclusief een interview met Jan Vayne. In magazines is een long copy advertentie geplaatst waarin de visie van Unox verder werd toegelicht. De campagne wordt in 2008 voortgezet voor de andere producten in diverse media.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken