Unox Borrelworst

Unox Borrelworst

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
UNILEVER NEDERLAND B.V.
Bureau
TBWANEBOKO
Jaar
2014
Paginanummer
287

Doelstelling

Unox wil ook tijdens de borrel zorgen voor warme momenten samen. Daarom introduceert Unox Borrelworst, een heerlijke warme snack voor bij de Hollandse borrel.

Doelgroep

Alle Nederlanders.

Concept

Gezellig borrelen op zijn Hollands met Unox Borrelworst. Nederlanders zijn dol op gezellig samen borrelen. Als gastvrouw/heer heb je dan wat minder oog voor je kinderen, die daar altijd dankbaar gebruik van maken. En die zijn óók dol op gezelligheid en snacks. Zeker met Unox Borrelworst op tafel, dan kan het lastig zijn om ze naar bed te krijgen.

Media- en middelenstrategie

TVC; De introductie vond plaats vlak voor het WK, daarom is ook een WK variant gemaakt van de TVC om in te haken op Oranje-borrelmomenten. Daarnaast print en Facebook voor product awareness en rondom het WK, POS en shoppingpagina voor shopperactivatie.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken