UNOX BIOLOGISCHE SOEP

Unilever / TBWANEBOKO

award
Winnaar 2009

Bekijk deze campagne op pagina 268 van het SAN Jaarboek 2009.

Adverteerder
Unilever
Titel
Unox Biologische Soep
Bureau
TBWANEBOKO
Account
Danny van de Wetering, Charon Boumann
Copy
Jeroen van de Sande
Art
Jorn Kruijsen
Strateeg
Wim Jan Zijlstra
Opdrachtgever
WILIAN HULSHOF, DEBORA VAN DER ZEE
Film/Productiemaatschappij
Suikerdepôt: Werner Damen (regisseur), Paul Harting (producer)
Editor
Martin Heijgelaar (offline), Postoffice (online, grading)
Muziek
Goodsounds
RTV-producer
Marije Braber
Nominatie
ja
Winnaar
ja
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Unilever
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van TBWANEBOKO
Word geïnspireerd door winnaars in de categorie Fast Moving
Meer Fast Moving winnaars

Fast Moving

Doelstelling

Maximale awareness creëren voor de reeks nieuwe Biologische Soepen van Unox. Met deze biologische producten wil Unox ‘biologisch’ toegankelijk en laagdrempelig maken voor een grotere groep consumenten.

Doelgroep

Vrouwen; leeftijd 30-50 jaar; 2-4 persoons huishoudens. Ze hebben een druk leven, weinig tijd en een bovengemiddeld salaris en bewustzijn. Ze hebben een knagend verantwoordelijkheidsgevoel: al hebben ze een druk en hectisch leven, ze doen hun best om iets lekkers én gezonds op tafel te zetten.

Strategie/Concept

Voor het maken van de allerlekkerste tomaten voor Unox Biologische Tomatensoep hoef je in principe alleen de natuur het werk te laten doen: de bijtjes, de vogels en de zon. En ja, de boeren... die hebben het dan wat rustiger.

Media- en middelenstrategie

De televisie campagne werd ondersteund in outdoor, magazines en online. Verder werd een uitgebreid PR programma uitgerold richting fooden lifestyle journalisten.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen