UNIVERSITEIT LEIDEN. UNIVERSITEIT OM TE ONTDEKKEN.

UNIVERSITEIT LEIDEN. UNIVERSITEIT OM TE ONTDEKKEN.

Categorie
Personeel
Adverteerder
UNIVERSITEIT LEIDEN
Bureau
TMP Worldwide
Jaar
2005
Paginanummer
433

Doelstelling

Het werven van bachelor- en masterstudenten en het profileren van Universiteit Leiden als een kleinschalige,

Doelgroep

Bachelor: Primair: 5- en 6-VWO-leerlingen. Secundair: beïnvloeders, o.a. ouders en decanen. Master: Bachelorstudenten, HBO’ers en buitenlandse studenten.

Concept

Bachelorcampagne: Via herkenbare situaties uit het studentenleven de verschillende richtingen tonen waarin de vrije, onderzoekende geest zich kan ontwikkelen. Mastercampagne: In een omgeving die niet direct als onderzoeksomgeving herkenbaar is, laten zien dat Universiteit Leiden de juiste plek is én over de juiste middelen beschikt om spraakmakend onderzoek te doen.

Media- en middelenstrategie

Bachelor: Print in landelijke en regionale dagbladen en door de doelgroep veel gelezen titels als Kijk en Fancy. Daarnaast abri’s op stations en schoolboards. Mastercampagne: Landelijke en regionale dagbladen en universiteitskranten.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken