UNILEVER TALENT TRAINING

UNILEVER TALENT TRAINING

Categorie
Personeel
Adverteerder
UNILEVER PEOPLE LINK NEDERLAND
Bureau
BVH Groep
Jaar
2005
Paginanummer
434

Doelstelling

Het werven van 40 topstudenten voor deelname aan de Unilever Talent Training en tegelijkertijd Unilever profileren als een interessante werkgever voor talentvolle academici.

Doelgroep

(Bijna) Afgestudeerde academici met een hoogwaardig cv.

Concept

Om er achter te komen wat mensen beweegt, moet je je verdiepen in de doelgroep. Unilever biedt met de Talent Training studenten de kans om zich volledig onder te dompelen in de wereld van de consument. Door letterlijk te infiltreren in het leven van uiteenlopende consumenten maken studenten kennis met de marktgedreven wereld van Unilever. In de campagne staan verschillende doelgroeppersonen centraal en wordt de vraag gesteld of je je in zijn of haar wereld wilt verdiepen. Met deze campagne in print en webvertising wordt de student geprikkeld om op de actiesite te gaan kijken en zich in te schrijven voor de Talent training.

Media- en middelenstrategie

Naast print, internet en webvertising worden studentenmedia ingezet zoals indoorposters en direct mailings. We gaan dus dicht op de doelgroep zitten zodat we weinig waste hebben.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken