UNILEVER CORPORATE CAMPAGNE

UNILEVER CORPORATE CAMPAGNE

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
Unilever Benelux
Bureau
Grey Amsterdam
Jaar
2008
Paginanummer
102

Doelstelling

Unilever presenteren aan Nederland: Inhoudelijk bekendheid toevoegen en sympathie creëren door betekenis te geven aan de sponsoring van NOC*NSF en het BOIC door Unilever.

Doelgroep

- Huidige en toekomstige werknemers van Unilever. - Bedrijfsrelaties zoals toeleveranciers, retailers en overheden. - Nederlandse consumenten van ‘fast moving consumer goods’.

Concept

Gebruikmakend van voor iedereen herkenbare productcategorieën werd het partnerschap tussen Unilever en de Olympische Spelen geïllustreerd.

Media- en middelenstrategie

Op massamediaal niveau werden in reclameblokken tijdens uitzendingen van de Olympische Spelen breakbumpers uitgezonden. Aan het begin en eind van deze uitzendingen werden billboards ingezet. Deze uitingen werden ondersteund door bannering en printadvertenties op de sportpagina’s van dagbladen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken