Uncovering value inch by inch.

Uncovering value inch by inch.

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
Insinger de Beaufort
Bureau
THEY
Jaar
2007

Doelstelling

1: Insinger de Beaufort neerzetten als diepgravende, eigenzinnige ‘expert bank’. De uitdaging is hierbij om expertise en kennis te communiceren, zonder afstandelijk te worden, en functionele aspecten te tonen, zonder saai en koud te worden. 2: Het creëren van awareness voor de bijzondere werkwijze en productportfolio van Insinger de Beaufort. 3: Het verhogen van de conversie onder prospects in de doelgroep.

Doelgroep

1: Particuliere private bankers. (Ultra) High-Net-Worth Individuals (> 1 milj. euro) en Mass Affluent Individuals (> 100K euro) 2: Institutionele beleggers (pensioenfondsen, verzekeraars).

Strategie/Concept

Aan de ene kant communiceren dat Insinger de Beaufort originele mogelijkheden kan zien en benutten, waar de grote banken overheen kijken (‘Uncovering value...’). Aan de andere kant focussen op zorgvuldigheid (‘...inch by inch’). Op deze manier worden de expertise en eigenzinnigheid van Insigner de Beaufort gecombineerd met een gevoel motorkap te geven die allesbehalve saai en koud blijkt te zijn. Ook laat deze vorm zien dat achter een ogenschijnlijk eenvoudig product of simpele dienst een enorme wereld schuilgaat.

Media- en middelenstrategie

Het merk wordt opgebouwd aan de hand van de productportfolio van Insinger de Beaufort. Er wordt veel aandacht besteed aan direct contact met de (relatief kleine) doelgroep. Specifieke proposities, zoals de ‘Shoe Box’, worden door middel van inserts in relevante media onder de aandacht gebracht. Voor UHNWI’s is voor een extreem persoonlijke benadering gekozen (‘telefoon mailing’). 1. Bekendheid en conversie specifieke proposities: print, inserts, radio. 2. Contact en conversie (U)HNWI: persoonlijk contact en DM
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken