Uitgerust de kerst in

Uitgerust de kerst in

Categorie
Durables
Adverteerder
AUPING
Bureau
Buutvrij for life
Jaar
2021
Paginanummer
192

Doelstelling

Verhoogde merkvoorkeur en intake door in te spelen op de relevantie en de toegevoegde waarde van Auping in een hectische tijd van het jaar.

Doelgroep

Nieuwe Conservatieven en Kosmopolieten (Motivaction Mentality-model).

Merkomschrijving

Al meer dan 130 jaar werkt Auping aan de beste manieren om uit te rusten. Elke Auping wordt gemaakt met aandacht voor detail, het milieu en de toekomst. Een Auping is dus niet zomaar een bed. Het is onze overtuiging: een uitgeruste wereld is een mooiere wereld.

Concept

Kerst is hartstikke gezellig, maar soms ook stressvol. Werk afronden, cadeaus bedenken, boodschappen doen en ondertussen draait het huishouden ook door. In de campagne volgen we een vrouw die te maken krijgt met stressvolle momenten. Terwijl het haar overkomt, blijft ze relaxed en vrolijk. Ze heeft goed geslapen, op haar Auping bed. Zo gaat ze uitgerust de kerst in. Én uit natuurlijk.

Media- en middelenstrategie

Dit verhaal hebben we gevangen in een sfeervolle 30” kerstfilm. We hebben (programmatic) instream en outstream OLV en TV ingezet voor awareness en bereik, ondersteund met radio, social advertenties en een 15” video voor remarketing.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken