Uitblinkers

Uitblinkers

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
VODAFONEZIGGO
Bureau
LVB
Jaar
2018
Paginanummer
143

Doelstelling

Als challenger in de zakelijke markt wil Ziggo zijn imago laden (merkdoelstelling) én de instroom van leads significant verhogen (commerciële doelstelling).

Doelgroep

Ondernemers (MKB, zzp)

Merkomschrijving

Ziggo zorgt dat alles waar je plezier aan beleeft bíj je komt: onmiddellijk, altijd en overal. Ook in de zakelijke markt. We richten ons op ondernemers die kansen zien. Die vooruit willen. Die ergens in uitblinken en het beste willen bereiken. Daar haal je als ondernemer plezier uit.

Concept

Ziggo-content is positieve content, die draait om helden. In het zakelijk domein zijn die helden ondernemers die succes nastreven. Vertrekpunt voor de strategie: wat inspireert deze mensen écht? Ons antwoord: goed gebrachte, eerlijke verhalen van andere succes-ondernemers. Van Uitblinkers in Zaken. Verpakt in meerdere popular-style business-reality docu's.

Media- en middelenstrategie

We maken primair ondernemersreality TV. Het hele jaar door. Met afleveringen en snippets voeren we een always-on-campagne. Thuisbasis van de content is de Ziggo-site. Eromheen staat een ecosysteem van (betaalde) kanalen als social (FB, Insta, YT, LinkedIn), RTL-Z, e-mail, PR, Ziggo's TV-kanaal 13.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken