Uit eten

Uit eten

Categorie
Retail
Adverteerder
McDonald's Nederland BV
Bureau
TBWANEBOKO
Jaar
2010
Paginanummer
485

Doelstelling

Laat zien dat McDonald's het allerleukste restaurant voor kinderen is.

Doelgroep

Ouders van kinderen in de leeftijd 3-8 jaar.

Concept

Kinderen kunnen enorm verlangen naar McDonald's. Bij McDonald's kunnen zij lekker rennen, spelen, met hun handen eten en zichzelf zijn. Ook naar ouders toe, is dit het beste bewijs: McDonald's is het allerleukste restaurant. Het concept laat dan ook McDonald's zien door de ogen van het kind. Dus hoe maak je indruk op je mooie maar onbereikbare buurmeisje als ze niet van vissen, voetballen, skateboarden, pijltjes schieten en crossen houdt? En zelfs niet onder de indruk is van je stoere Zorro outfit. Dan is er nog maar één manier over om het meisje van je dromen te verleiden...

Media- en middelenstrategie

Het emotionele, verhalende concept is uitgewerkt in een TV commercial.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken