UIT EIGEN KEUKEN

UIT EIGEN KEUKEN

Categorie
Retail
Adverteerder
EMTÉ SUPERMARKTEN
Bureau
RTL Concepts
Jaar
2015
Paginanummer
358

Doelstelling

Positioneer EMTÉ als De lekkerste supermarkt van Nederland met vele ambachtelijke versproducten. Ambitieus voor een kleinere speler met een beperkt budget.

Doelgroep

BDS + kind

Concept

Een bekend probleem voor veel thuiskoks: elke dag iets lekkers op tafel zetten. EMTÉ besloot de thuiskok te helpen en inspireren; laagdrempelig én op originele wijze. Met een eigen TV-programma buiten het 'dure' reclameblok om: Uit Eigen Keuken, het kortste kookprogramma van Nederland met een lekkere tip voor morgen. Dagelijks te zien om 19:50 bij RTL4, vlak voor GTST, een gegarandeerd miljoenenpubliek.

Media- en middelenstrategie

Voor max. bereik is naast het TV-programma een brede campagne uitgerold; Promo's, billboards, online recepten, POS-materiaal, folders en persberichten. Resultaat: TV-programma: 41,8% uniek bereik en Promo's/Billboards: 70,3% uniek bereik. EMTÉ is een bekender merk geworden onder de doelgroep. Groei is gerealiseerd op campagne-statements 'EMTÉ heeft het lekkerste assortiment' en 'EMTÉ is de lekkerste supermarkt van Nederland'.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken