Uit De Tuinen Van Holland & Barrett

Uit De Tuinen Van Holland & Barrett

Categorie
Retail
Adverteerder
HOLLAND & BARRETT
Bureau
Joe Public Take-Away Advertising
Jaar
2019
Paginanummer
281

Doelstelling

Het merk Holland & Barrett bekendheid en betekenis geven en zodoende nieuwe klanten aantrekken.

Doelgroep

Vrouwen die het belangrijk vinden op natuurlijke wijze goed voor zichzelf en hun gezin te zorgen.

Merkomschrijving

Holland & Barrett werd enkele jaren geleden zonder rebrandingscampagne de nieuwe naam van drogisterijketen 'De Tuinen'. Nederland is hierdoor amper bekend met het merk en de propositie. En dat terwijl het een domein claimt dat helemaal bij deze tijd past: natuurlijke gezondheid en verzorging! Hoe kunnen we de bekendheid en betekenis van De Tuinen alsnog overhevelen naar Holland & Barrett?

Concept

Zonde om het kind met het badwater weg te gooien. Met de campagne 'Uit de Tuinen van Holland & Barrett' gebruiken we de heritage van De Tuinen en benadrukken we de natuurlijke oorsprong van het productassortiment. We zetten daarbij geen producten maar ingrediënten centraal, waardoor we meerdere categorieën in één klap meepakken.

Media- en middelenstrategie

Ultrakorte 10 seconden TVC / OLV & radiospots, + actie tag-on. Verdieping middels een speciale landingspagina en op social media. Het nieuwe thema wordt blijvend doorvertaald naar alle winkels en folder.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken