Udav Krit

Udav Krit

Categorie
Smart Idea
Adverteerder
KRUIDVAT
Bureau
Oona
Jaar
2020
Paginanummer
385

Nominatie 2020

Doelstelling

Bewijs met de introductie van Kruidvat Eigen Merk make-up dat er geen duur prijskaartje hoeft te hangen aan mooie, kwalitatieve beautyproducten.

Doelgroep

Millennials.

Merkomschrijving

Kruidvat Eigen Merk make-up is een uitgekiende collectie essentials, betaalbaar en toegankelijk. Als voordeeldrogist geloven wij dat mooie, kwalitatieve producten niet duur hoeven te zijn. Jezelf mooi, gezond en goed voelen en het beste uit jezelf halen, zonder een grote hoeveelheid dure beautyproducten te kopen is key.

Concept

Als bewijs lanceerden we onze Eigen Merk make-uplijn onder een andere naam. Het exclusieve UDÄV KRIT werd neergezet als hét nieuwe Scandinavische vegan beautymerk. Maar het bleek om Kruidvat make-up te gaan. Kwalitatief, betaalbaar en toegankelijk.

Media- en middelenstrategie

Geïnspireerd op exclusieve merken werkten we samen met 17 influencers en 3 Benelux-mediatitels. Er kwam een webshop, een Instagram-kanaal en een never opening pop-up store in Antwerpen om het merk geloofwaardigheid te geven. In één week was UDÄV KRIT een hype onder millennials. Uiteindelijk kwam de persuitnodiging voor de launchparty's. Wat bleek? UDÄV KRIT is een anagram van Kruidvat.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken