TVC VOORSTELLEN

TVC VOORSTELLEN

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
F. VAN LANSCHOT BANKIERS
Bureau
Van Walbeek Etcetera
Jaar
2005
Paginanummer
28

Winnaar 2005

Doelstelling

Onder de aandacht brengen dat Van Lanschot ook een Zakenbank (nieuwe naam voor Business Banking) heeft. Realiseren van hoge groeiambitie in businessvolume.

Doelgroep

Primair: directeur/ondernemers in de leeftijd van 35-55 jaar van middelgrote bedrijven (1-100 werknemers).

Concept

Steeds wisselende contactpersonen bij banken vormen een grote ergernis voor ondernemers. Van Lanschot laat hen beseffen dat er ook banken zijn waar je wél een relatie mee op kunt bouwen. Van Lanschot is niet alleen een private bank, maar ook een bank waar je als ondernemer aan het juiste adres bent. Tijdens de campagne was er een sterke stijging van het online bezoek te zien en een toename van het aantal leads. Met name de printcampagne (met vermelding mobiele nummers regiodirecteuren) heeft geresulteerd in een hoog aantal directe contacten.

Media- en middelenstrategie

Uitgangspunt in de mediamix is TV, gericht op de publieke omroep. Deze is aangevuld met een tweetal zakelijke printuitingen (dagblad en magazine) en online banners.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken