TVC ’TUSSEN KUNST & COLESLAW’

TVC ’TUSSEN KUNST & COLESLAW’

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
UNIQ NEDERLAND BV
Bureau
Only
Jaar
2005
Paginanummer
253

Doelstelling

Primair: bekendmaken van Johma Amerikaanse Coleslaw als een frisse en knapperige salade. Secundair: introductie van twee nieuwe smaakvarianten.

Doelgroep

Met Amerikaanse Coleslaw spreken we een brede groep mensen aan, namelijk zowel gebruikers als boodschappers.

Concept

Johma verrast elke keer door iets lekkers op tafel te zetten. Door een parodie op het bekende tv-programma ’Tussen Kunst en Kitsch’ wordt op een humoristische manier het originele karakter van de frisse, nieuwe salade belicht.

Media- en middelenstrategie

In verband met het relatief beperkte budget, keuze voor single mediastrategie: televisie. Dit medium biedt bij uitstek de mogelijkheid om het originele, lekkere karakter van deze salade te communiceren (+ 2 extra varianten).
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken