TV Digitaal KeuzePakketten

TV Digitaal KeuzePakketten

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
@Home
Bureau
UbachsWisbrun/JWT
Jaar
2007
Paginanummer
92

Doelstelling

In de loop van 2007 kreeg TV Digitaal Extra van @Home een andere structuur. In plaats van één groot zenderpakket werd het aanbod in 5 thema’s gedifferentieerd. De campagne moet duidelijk maken dat er nu vijf KeuzePakketten voor TV Digitaal Extra zijn die zowel los als gezamenlijk kunnen worden afgenomen.

Doelgroep

Primaire doelgroep: alle analoge TV klanten van @Home. Secundaire doelgroep: TV Digitaal klanten van @Home.

Concept

Door de differentiatie ontvang je nu alleen nog maar zenders die je graag wilt zien. Je kunt dus een keuze maken tussen wat je wel en niet wilt. De strategie is erop gericht om dit keuze-element in de uitingen op te spelen.

Media- en middelenstrategie

Geïntegreerde campagne op tv, print, radio, online en DM.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken