TV Digitaal KeuzePakketten

@Home / UbachsWisbrun/JWT

Bekijk deze campagne op pagina 92 van het SAN Jaarboek 2007.

Adverteerder
@Home
Titel
Digitale Televisie KeuzePakketten: Sport, Kids, Kennis & Nieuws, Film & Entertainment, Muziek
Bureau
UbachsWisbrun/JWT
Account
Budi Gonzalez de Chaves, Tom Heijnen, Maroeschka Volker
Copy
Marc Bennink, Rienk de Vries
Art
Michiel Neefjes, Niels Bredemeijer
Strateeg
Jan Bouts
Opdrachtgever
Hans Joosten
Film/Productiemaatschappij
first on mars (Herman Poppelaars)
Editor
Annelien van Wijnbergen
Muziek
Goodsounds (Marco Baay)
RTV-producer
Monique Wichard
Fotografie
Ernst Yperlaan
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van @Home
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van UbachsWisbrun/JWT
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Dienstverlening
Meer Dienstverlening inzendingen

Dienstverlening

Doelstelling

In de loop van 2007 kreeg TV Digitaal Extra van @Home een andere structuur. In plaats van één groot zenderpakket werd het aanbod in 5 thema’s gedifferentieerd. De campagne moet duidelijk maken dat er nu vijf KeuzePakketten voor TV Digitaal Extra zijn die zowel los als gezamenlijk kunnen worden afgenomen.

Doelgroep

Primaire doelgroep: alle analoge TV klanten van @Home. Secundaire doelgroep: TV Digitaal klanten van @Home.

Strategie/Concept

Door de differentiatie ontvang je nu alleen nog maar zenders die je graag wilt zien. Je kunt dus een keuze maken tussen wat je wel en niet wilt. De strategie is erop gericht om dit keuze-element in de uitingen op te spelen.

Media- en middelenstrategie

Geïntegreerde campagne op tv, print, radio, online en DM.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen