TUI lanceert de Partij voor de Vakantie

TUI lanceert de Partij voor de Vakantie

Categorie
Actualiteiten
Adverteerder
TUI
Bureau
Somention
Jaar
2021
Paginanummer
78

Doelstelling

Begin 2021 leeft Nederland, als gevolg van COVID, in onzekerheid wanneer reizen weer mag. Omdat geen enkele politieke partij hier aandacht aan geeft, richt TUI in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen, de Partij voor de Vakantie op. Doel is stemmen winnen voor een stip op de horizon: het motto van de Partij!

Doelgroep

Vakantieminnend Nederland.

Merkomschrijving

In TUI’s pay-off en logo staat de glimlach centraal. TUI wil zijn klanten altijd verrassen met momenten die zorgen voor glimlach. De Partij voor de Vakantie past hierbij. Het geeft een stem aan vakantiegangers en deze inhaker zorgt voor een glimlach.

Concept

Stemmen kan middels likes op sociale media en in de reisbureaus. Er is een kieslijst met reisspecialisten, influencers/lijstduwers en zelfs de CEO van Corendon. Op het verkiezingsprogramma staan serieuze onderwerpen zoals kleurcodes, testen etc. Na afloop bieden we de staatsecretaris van Buitenlandse Zaken een vakantiecheque en 49.900 stemmen (= 1/2e Kamerzetel) aan.

Media- en middelenstrategie

In media gedragen we ons als politieke partij. We zetten social media en outdoor in. Er is een Kieswijzer op Instagram en stewardessen flyeren ijsjes op het Binnenhof.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken