TUI: Je vakantie begint met boeken!

TUI: Je vakantie begint met boeken!

Categorie
Vrije Tijd
Adverteerder
TUI NEDERLAND
Bureau
nvt
Jaar
2019
Paginanummer
387

Doelstelling

De boekingen in de Last Minute periode op een onderscheidende manier stimuleren, gebruik makend van het inzicht dat Nederlanders graag lezen op vakantie.

Doelgroep

Iedereen die een Last Minute overweegt: families en koppels.

Merkomschrijving

TUI spant zich elke dag in om klanten alles uit hun vakantie te laten halen en zich op te laden. Hierbij vormt lezen een belangrijk onderdeel.

Concept

Je vakantie begint met boeken: een dubbele betekenis waar een wereld achter zit. De vakantie is voor 40% van de Nederlanders het moment om weer te gaan lezen. De natuurlijke match is creatief en onderscheidend ingevuld. Wie bij TUI boekt, geniet nog meer van zijn vakantie: zo is er de TUI top 25 Zomerboeken die met CPNB opgezet wordt. Op vertoon van zo'n boek zijn er geen boekingskosten in TUI winkels

Media- en middelenstrategie

In boekhandels en bibliotheken is de TUI Top 25 goed zichtbaar. TUI werkt samen met LINDA: lezersreizen met een link tussen boeken en bestemmingen, korting op de TUI Top 25 en de LINDA TV serie 'De 25 vakantiefavorieten van..' Daarnaast zijn er posts op TUI blog, social media en influencers. De campagne is intern geactiveerd door mini bibliotheken in de kantoren.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken