Try Out pakket

Try Out pakket

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
Holland Casino
Bureau
TBWANEBOKO
Jaar
2010
Paginanummer
122

Nominatie 2010

Doelstelling

Fase 1: Awareness creëren voor een complete casinobeleving voor E 35,- en hiermee het casinobezoek toegankelijker maken voor nieuwe bezoekers.Fase 2: Vergroten propositiebekendheid Try Out pakket en het Try Out pakket positioneren als cadeau.

Doelgroep

Nieuwe bezoekers.

Concept

Fase 1: Nieuwe bezoekers attenderen op het feit dat het Try Out pakket de ideale manier is om het casino te leren kennen. Voor E 35,- ontvang je gratis entree, E35,- aan speelgeld (fiches voor de speeltafels en muntjes voor de speelautomaten) hapje, drankje en een wincode met kans op eenreis naar New-York. Op TV laten we zien dat je een casino Try Out zo spannend kunt makenals je zelf wilt. Je hoeft dan ook geen ervaren speler te zijn om een spannend avondje te beleven.Fase 2: In november, december maken we gebruik van de opgebouwde bekendheid uit de eerste fase en versterken we de propositiebekendheid. Daarnaast spelen we in op de tijd van het jaar en positioneren we het Try Out pakket als cadeau.

Media- en middelenstrategie

Via TV vergroten we de bekendheid van het Try Out pakket en de aankoopprijs van E 35,-. Via een tag-on wordt de inhoud van het pakket gecommuniceerd en in fase 2 tevens de cadeaupropositie. Daarnaast wordt via TV de verkrijgbaarheid via het nieuwe verkoopkanaal Primera en de online webshop van Holland Casino gecommuniceerd. De inzet op radio is gericht op het bekend maken van de propositie en de verkrijgbaarheid van het Try Out pakket binnen de verschillende verkoopkanalen.Online is samen met joint partners ingevuld: Koop een Try Out en krijg er een cadeau. Online kopers van het Try Out pakket kregen in de campagneperiode een gratis 'Try Out' in de vorm van bijvoorbeeld een proefabonnement op een tijdschrift of krant, een parachutesprong, een kledingadvies van een personal shopper etc. In de vervolgfase van de campagne richt online zich specifiek op sales. Via eigen media: DM, e-mail, instore communicatie, narrowcasting en het Favorites Magazine worden verschillende doelgroepen bereikt.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken