True beauty is curved.

True beauty is curved.

Categorie
Durables
Adverteerder
Samsung Electronics
Bureau
Cheil Netherlands
Jaar
2010
Paginanummer
216

Doelstelling

Introductie van de nieuwe serie Samsung SF notebooks, die zich onderscheidt door het stijlvolle, organische design.

Doelgroep

Vrouwen van 18-55 jaar die, naast performance, design belangrijk vinden bij de aanschaf van een nieuwe notebook.

Concept

Echte schoonheid is niet recht en hoekig. Een welgevormde vrouw staat symbool voor de organisch gevormde Samsung SF notebook. Vanuit een gesloten houding opent zij zich gracieus als een notebook.

Media- en middelenstrategie

Een stijlvolle commercial visualiseert het 'curved design' van de SF notebook serie. De commercial wordt online ingezet, uitgezonden via narrowcasting en getoond op voor de SF notebook ontwikkelde shop displays. Een bijpassend campagnebeeld is doorvertaald naar advertenties en POS materialen. Een microsite geeft meer informatie over de serie notebooks. De campagne wordt afgetrapt met een introductie event in het 'curved' Nemo gebouw in Amsterdam, waarbij Inge de Bruijn de eerste Samsung SF notebook in ontvangst neemt.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken