TRIASPIRINE

ZORGVERZEKERAAR TRIAS / Foote Cone & Belding

Bekijk deze campagne op pagina 53 van het SAN Jaarboek 2005.

Adverteerder
ZORGVERZEKERAAR TRIAS
Titel
Collectieve Ziektekostenverzekering
Bureau
Foote Cone & Belding
Account
Dick Kruiswijk, Sanne Troost
Copy
Hans Beintema
Art
Joost Verburg
Strateeg
Dick Kruiswijk
Opdrachtgever
ROLAND SCHREPPERS
Fotografie
Er is gebruik gemaakt van stockfotografie.
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van ZORGVERZEKERAAR TRIAS
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Foote Cone & Belding
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Business-to-Business
Meer Business-to-Business inzendingen

Business-to-Business

Doelstelling

Introductie Trias Collectief bij het bedrijfsleven MKB. De campagne dient te communiceren dat Zorgverzekeraar Trias met Trias Collectief de oplossing biedt t.a.v. de nieuwe zorgverzekeringswet, en vooropgesteld de Collectieve Ziektekostenverzekeringen.

Doelgroep

DMU’s op het gebied van zorgverzekeringen binnen het MKB in het verzorgingsgebied van Trias. Over het algemeen de Algemeen Directeur.

Strategie/Concept

Trias Collectief wordt gepositioneerd als een ‘tailor made’ oplossing waarmee de MKB ondernemer kopzorgen omtrent de nieuwe zorgverzekeringswet uit handen geeft. Meer zorg en minder zorgen. Er is gekozen voor een DM aanpak om te komen tot afspraken met Trias accountmanagers.

Media- en middelenstrategie

Een DM in de vorm van een doosje Triaspirine is verstuurd aan 2600 MKB’s in het Trias verzorgingsgebied. Aan de DM is een voor- en nabeltraject verbonden. Daarnaast: print in diverse vakbladen en online communicatie in de vorm van een microsite, bannering, Trias nieuwsbrief, vermelding in externe nieuwsbrieven en vermelding op google.nl.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen