Trendkleur 2022

Trendkleur 2022

Categorie
Smart Idea
Adverteerder
KARWEI
Bureau
Dedato
Jaar
2021
Paginanummer
384

Doelstelling

Geef gas aan de bekendheid en geloofwaardigheid van de positionering ‘De bouwmarkt met smaak’ en promoot de trendkleur.

Doelgroep

Iedereen die graag iets van zijn smaak wil maken in huis

Merkomschrijving

Karwei is de bouwmarkt met smaak en heeft alles voor klussen en inrichten. Zo maakt Karwei stijlvol wonen voor iedereen bereikbaar.

Concept

Karwei lanceert net als vorig jaar ook dit jaar weer een Trendkleur: Ginger Gold. Op een hele impliciete manier zit hier ook een inclusiviteitsboodschap verwerkt. Om reuring rondom deze kleur te creëren zijn er 10 bijzondere verfblikken Ginger Gold verstopt in 10 verschillende bouwmarkten door heel Nederland. Ieder blik had een unieke kortingscode die kon oplopen tot €400.

Media- en middelenstrategie

Naast de Ginger Gold tickets verstopt in de blikken in de winkel is er instore communicatie welke een jaar lang blijft staan. De digitale campagne liet de video zien en was uitgebreid met digitale out of home. Aanvullend waren er social activaties die ervoor zorgden dat mensen ook daadwerkelijk aan de slag gingen met de kleur.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken