Transfermarkt

Transfermarkt

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
T-MOBILE
Bureau
Etcetera & Red Urban
Jaar
2015
Paginanummer
144

Doelstelling

Creëren van store-traffic en aantrekken van nieuwe klanten.

Doelgroep

Nieuwe klanten. Zowel particulier als zakelijk.

Concept

Naast de thematische campagne met Ali B, wil T-Mobile met een regelmatig terugkerend actiethema een impuls geven aan store-traffic en acquisitie. Als meest sociale provider in de markt wil T-Mobile echter niet zomaar een platte prijsactie voeren. Met de 'Transfermarkt' probeert de provider Nederland te laten overstappen naar een nieuwe club. Ruim vier weken lang worden verschillende kortingsaanbiedingen voor abonnementen en Sim Only in de markt gezet, onderbouwd met andere voordelen van het klant-zijn bij T-Mobile. Interviews en persconferenties laten het enthousiasme over de overstap van 'nieuwe klanten' zien. Zo ontstaat een echt clubgevoel: een kwalitatieve, servicegerichte en sociale provider waar je bij wilt horen.

Media- en middelenstrategie

Televisie en outdoor geven met name bekendheid aan het thema. Display-bannering, print, huis-aan-huisfolders en radio verdiepen de verschillende aanbiedingen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken