TPG POST BUREAUBEWERKING

TPG POST BUREAUBEWERKING

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
TPGPOST
Bureau
Proximity
Jaar
2005
Paginanummer
47

Doelstelling

TPG Post als partner voor communicatieprofessionals op het gebied van direct mail neerzetten.

Doelgroep

Communicatieprofessionals van dm-, thema- en mediabureaus.

Concept

TPG Post heeft een diepgaande kennis van het gedrag en de behoeften van individuele consumenten en heeft de instrumenten om die kennis te ontsluiten voor communicatiedoeleinden. Maar TPG Post erkent haar dienende rol en weet dat communicatieprofessionals van bureau en klant de regie over het merk voeren. Daarom laat TPG Post de heldenrol aan deze mensen en zet ze zichzelf ernaast, als sparringpartner bij het behalen van succes in direct mail.

Media- en middelenstrategie

De bureaubewerking bestaat uit een gepersonaliseerd mailpack: een miniatuurregisseursstoel en een kleine brochure met direct-mailcases. Hierin wordt de communicatieprofessional uitgenodigd zich te abonneren op een nieuwsbrief van TPG Post. Als ze dat doen, maken ze bovendien kans op een echte regisseursstoel met hun naam op de rugleuning.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken