Toyota Start Your Impossible

Toyota Start Your Impossible

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
LOUWMAN & PARQUI B.V.
Bureau
DDB Unlimited
Jaar
2021
Paginanummer
127

Doelstelling

Verbeter de merkvoorkeur en het imago van Toyota door de merkovertuiging achter de sponsoring van de Olympische en Paralympische Spelen bekend te maken.

Doelgroep

Deze mentaliteitscampagne is gericht op iedereen in Nederland. Niet alleen op de mensen die vandaag in markt zijn voor een auto, of een aanpassing voor gehandicapten (Auto op maat).

Merkomschrijving

Toyota gelooft dat je jezelf telkens moet blijven uitdagen om meer bewegingsvrijheid mogelijk te maken voor alle huidige en komende generaties. Die gedachte kan iedereen inspireren. Of je nu jong, oud, gehandicapt of topsporter bent. Daarom is Toyota partner van de Olympische én de Paralympische Spelen.

Concept

Zonder falen geen succes. We geven vaak alle aandacht aan de winst, terwijl we eigenlijk het falen zouden moeten vieren. Want pas als je durft te vallen en weer door te gaan, verleg je eigen grenzen en bereik je meer dan je ooit voor mogelijk hield. Een aanmoediging voor iedereen. Start Your Impossible!

Media- en middelenstrategie

Integrale campagne: tv, olv, social, radio, digital t/m podcasts waarin Olympische én Paralympische topsporters vertellen hoe hun falen juist bijdroeg aan de mooiste overwinningen.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken