Toyota New Generation Hybrid

Toyota New Generation Hybrid

Categorie
Durables
Adverteerder
TOYOTA
Bureau
DDB Unlimited
Jaar
2019
Paginanummer
169

Nominatie 2019

Doelstelling

Laat zien dat de nieuwste Toyota hybrids niet alleen nog zuiniger, maar ook onverwacht krachtig zijn. Om de spontane bekendheid en overweging van Toyota hybrids te laten stijgen.

Doelgroep

Iedereen die de komende jaren nieuw wil rijden, maar nog geen Toyota hybrid overweegt.

Merkomschrijving

Toyota is bekend als betrouwbaar, innovatief en duurzaam merk. Minder bekend is dat de topman, Akio Toyoda, 'No more boring cars' aankondigde. De nieuwe generatie hybrid is zuiniger en krachtiger dan ooit.

Concept

Jongeren staan wereldwijd op om de oudere generatie in te laten zien dat zij verantwoorder moeten leven. Dat levert discussie op, maar ook momenten waarop dat ze elkaar heel goed kunnen vinden. In de nieuwe generatie Toyota hybrid. Want die is heel zuinig, maar toch heel krachtig.

Media- en middelenstrategie

Integrale aanpak: van tv/OLV, social video, digital advertising en landing pages tot POS en CRM.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken