Toyota Lucht laat je leven

Toyota Lucht laat je leven

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
LOUWMAN & PARQUI B.V.
Bureau
DDB Unlimited
Jaar
2021
Paginanummer
126

Nominatie 2021

Doelstelling

Verbeter de merkvoorkeur en het imago van Toyota door de merkovertuiging achter de meest vooruitstrevende auto's en innovaties van Toyota bekend te maken.

Doelgroep

Iedereen in Nederland die de komende jaren privé of zakelijk een auto wil leasen of kopen.

Merkomschrijving

Toyota gelooft dat je jezelf telkens uit moet blijven dagen om meer bewegingsvrijheid mogelijk te maken voor alle huidige en komende generaties. Vanuit die visie werkt Toyota aan hybride, volledig elektrische én waterstof elektrische modellen. Zoals de Toyota Mirai, die dankzij een uniek filter bijna 100% van alle ingeademde, chemische fijnstof uit de lucht haalt.

Concept

Lucht laat je leven. Schone lucht is essentieel voor iedereen die nu leeft, tijdens elke levensfase en ook voor alle komende generaties. Daarom lanceert Toyota nu ook de nieuwe Mirai die de lucht filtert. Toyota. Let's move Forward!

Media- en middelenstrategie

Integrale campagne: van corporate PR, blogs, social, tv, online video, eDM's, dealermaterialen t/m landingpages.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken