TOYOTA IN DE DAGBLADEN

TOYOTA IN DE DAGBLADEN

Categorie
Durables
Adverteerder
Louwman & Parqui
Bureau
Reason Why
Jaar
2009
Paginanummer
196

Doelstelling

Een wat grijs imago. Een grote afstand tot de consument. En twaalf nieuwe modelintroducties in de pijplijn. Dat motiveerde Toyota tot een totaal nieuwe communicatie-aanpak. Doelstelling: grotere zichtbaarheid, hogere ‘likeability’ en sterke synergievoordelen.

Doelgroep

Naast de zeer loyale Toyota rijder, richten we ons op nieuwe, jongere en kritischer autokopers.

Concept

Een welhaast ‘klassieke’ campagne, gebouwd op de actualiteit. In een prettige toon, goed voor een glimlach. Een hele verademing in een tijd waarin autofabrikanten elkaar overschreeuwen met actie-aanbiedingen.

Media- en middelenstrategie

Een campagne in de landelijke en regionale dagbladen. In een dominant formaat en met stevige frequentie. Op het moment dat de actualiteit ertoe aanleiding geeft.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken