TOYOTA IN DE DAGBLADEN

Louwman & Parqui / Reason Why

Bekijk deze campagne op pagina 196 van het SAN Jaarboek 2009.

Adverteerder
Louwman & Parqui
Titel
Auto’s
Bureau
Reason Why
Account
Ingmar Rozeboom (CSD), Patricia van Leeuwen, Martin Stiemer, Diana Conijn.
Copy
Gerard van Riessen
Art
Mike Weinberg
Opdrachtgever
PAUL VAN DEN ACKER
In samenwerking met
Launched
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Louwman & Parqui
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Reason Why
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Durables
Meer Durables inzendingen

Durables

Doelstelling

Een wat grijs imago. Een grote afstand tot de consument. En twaalf nieuwe modelintroducties in de pijplijn. Dat motiveerde Toyota tot een totaal nieuwe communicatie-aanpak. Doelstelling: grotere zichtbaarheid, hogere ‘likeability’ en sterke synergievoordelen.

Doelgroep

Naast de zeer loyale Toyota rijder, richten we ons op nieuwe, jongere en kritischer autokopers.

Strategie/Concept

Een welhaast ‘klassieke’ campagne, gebouwd op de actualiteit. In een prettige toon, goed voor een glimlach. Een hele verademing in een tijd waarin autofabrikanten elkaar overschreeuwen met actie-aanbiedingen.

Media- en middelenstrategie

Een campagne in de landelijke en regionale dagbladen. In een dominant formaat en met stevige frequentie. Op het moment dat de actualiteit ertoe aanleiding geeft.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen