Een geïntegreerde aanpak; de naam werd eerst intern geteased. Medewerkers wisten nog van niets toen gevraagd werd hun favoriete maandagochtend over een week is het pas echt moment in te sturen. Een week voor de introductie kregen alle medewerkers hun gepersonificeerde visitekaartjes en was de naam een feit. Voor het grote publiek werd in de laatste week van 2007 afgeteld met teaser spots. Tegelijkertijd kwam op internet een fenomeen tot leven; een dansende zakenman, die ook op het openingsfeest van Maandag bleek te zijn. En weer later in de TV campagne terug kwam. In het weekend voor de introductie werden alle panden omgebouwd, en de auto’s omgestickerd. De introductie van de naam Maandag vond plaats op, maandag en wel de 1e maandag van 2008. Alle andere dagen van de week kregen een eigen unieke korte spot. Bovendien werd elke maandag een actuele radiocommercial uitgezonden. Met deze media inzet was de start van de campagne alomvattend, zoals bij een introductie. En kunnen we ook de nodige continuïteit realiseren om de nieuwe naam te blijven onderhouden.