Toren, ja. Ivoor, nee.

Toren, ja. Ivoor, nee.

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
CMS
Bureau
Virtus Communications
Jaar
2021
Paginanummer
111

Doelstelling

CMS gebruikt haar cultuur in deze corporate en arbeidsmarktcampagne om zich onderscheidend te positioneren in de advocatuur. Ja, ook CMS is een groot, internationaal advocatenkantoor. En ja, ook CMS is gevestigd op de Zuidas. Het biedt de kennis en ervaring die je in deze league mag verwachten, maar blijft een no-nonsense en informeel kantoor. Toegankelijk, zonder pretenties en gedreven door passie. Dat spreekt opdrachtgevers én juridisch toptalent aan.

Doelgroep

Rechtenstudenten en horizontale hoogvliegers.

Merkomschrijving

Een van de grootste advocatenkantoren ter wereld staat nog altijd dicht bij haar opdrachtgevers, dient hun belangen en spreekt hun taal.

Concept

Opvallende campagne waarmee CMS zich afzet tegen het beeld dat bestaat van de Zuidas. De headings benadrukken op intelligente wijze wat CMS is door ook te melden wat CMS niet is. Daardoor krijgt het kantoor een scherper profiel. CMS zit hoog, maar staat nog altijd met beide benen op de grond. Dat spreekt de doelgroep vandaag aan.

Media- en middelenstrategie

Printadvertenties en banners. Vakbladen, landelijke media en media van studentenverenigingen. Organische content via eigen kanalen en paid LinkedIn-posts.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken