TopKok

TopKok

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
Tempo-Team
Bureau
TBWANEBOKO
Jaar
2006
Paginanummer
136

Nominatie 2006

Doelstelling

Benadruk dat medewerkers (flexwerkers en intercedenten) van Tempo-Team zich onderscheiden door passie en vakmanschap.

Doelgroep

Opdrachtgevers, kandidaten, eigen medewerkers

Concept

Achter de gepassioneerde flexwerker met overtuigend vakmanschap staat de Tempo-Team intercedente. Zij heeft gezorgd voor de juiste man op de juiste plaats. ‘Dat is er één van Tempo-Team’ geldt dan ook niet alleen voor de kok die in een verzorgingstehuis de sterren van de hemel kookt, het is ook van toepassing op de intercedente. Tempo-Team zo werkt het.

Media- en middelenstrategie

TV is het hoofdmedium. Bouwt aan autoriteit. Is efficiënt in het bereiken van alle doelgroepen. En is bij uitstek geschikt om merk en mentaliteit op sympathieke wijze inhoud te geven. Radio wordt aanvullend ingezet. Gericht op opdrachtgevers om het vakmanschap te laden en gericht op kandidaten in het kader van werving. Werving vindt verder plaats middels vestigingsposters in de filialen. Ook is de campagne on-line doorvertaald. Voor de eigen medewerkers is de strategie, de making-of en de campagne op DVD gezet en thuisbezorgd.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken