Het concept is crossmediaal uitgerold als een heuse productlancering. Via TV, radio, print en abri's werd Tolerantie® geïntroduceerd. Waarbij op humoristische, testimonial achtige, wijze te zien was wat het product voor mensen doet. Er is Tolerantie® gesampled bij de opening van de DDD van de Bijenkorf en het was 'te koop' bij PLUS supermarkten. Via digitale kanalen is de campagne onder andere aangejaagd via (mobiele) bannering en een speciale media positie binnen Hyves, waarbij het leek alsof op 16 november, de 'Internationale Dag van de Tolerantie', alle Hyvers even vrienden waren. Kortom een zeer brede, 100% gesponsorde, media & middelen inzet. Dit alles zorgde voor verkeer naar de bestelsite Tolerantie.nu, waar een doosje Tolerantie® kon worden 'aangeschaft'. Om vervolgens als tevreden gebruiker een echte ambassadeur te worden! Met een persoonlijke advertentie op basis van je Facebook of Hyves profiel kon je vrienden en familie laten zien hoe Tolerantie® je leven had verrijkt. De campagne verspreidde zich al snel viraal en kreeg de nodige media aandacht (er werden zelfs Kamervragen gesteld!). Zowel positief als negatief. De discussie rondom de campagne, waarbij uiteenlopende meningen naast elkaar kunnen bestaan, raakt de essentie van het begrip 'tolerantie'. En daarmee werd ons doel bereikt.