Toevoegingen die niets toevoegen.

Toevoegingen die niets toevoegen.

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
HERO
Bureau
Fitzroy Amsterdam
Jaar
2013
Paginanummer
304

Nominatie 2013

Doelstelling

Ontwikkel een nieuwe merkstrategie, nieuwe producten en introductiecampagne voor het nieuwe Hero.

Doelgroep

Primair: de semi-bewuste en bewuste consument/moeder. Secundair: de volbewuste consument/moeder.

Concept

Voor Hero is het tijd om het anders te doen. De grote voedingsproducten hebben jarenlang mooie dingen beloofd, maar konden hun beloftes niet waarmaken. 2013 was het jaar van de eerlijke vernieuwing. Onder het mom "Toevoegingen die niets toevoegen" kreeg het merk een gedaantewissel. Zo rolden er nieuwe producten van de band zoals Hero Kokoswater en Bevroren Fruit op een Stokje. En werden deze producten op een eerlijke, transparante manier aan de doelgroep gepresenteerd. Zonder onnodige toevoegingen.

Media- en middelenstrategie

Televisie, PR, online, Facebook, Twitter en winkelvloer.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken