Toevoegingen die niets toevoegen.

HERO / Fitzroy Amsterdam

Nominatie 2013

Bekijk deze campagne op pagina 304 van het SAN Jaarboek 2013.

Adverteerder
HERO
Titel
Hero Kokoswater, Hero Bevroren Fruit op een Stokje, Hero Fruitsap en Hero Water met Fruit
Bureau
Fitzroy Amsterdam
Account
Fitzroy Amsterdam
Copy
Fitzroy Amsterdam
Art
Fitzroy Amsterdam
Strateeg
Fitzroy Amsterdam
Opdrachtgever
Yorick van Baarsel
Nominatie
ja
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van HERO
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Fitzroy Amsterdam
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Fast Moving
Meer Fast Moving inzendingen

Fast Moving

Doelstelling

Ontwikkel een nieuwe merkstrategie, nieuwe producten en introductiecampagne voor het nieuwe Hero.

Doelgroep

Primair: de semi-bewuste en bewuste consument/moeder. Secundair: de volbewuste consument/moeder.

Strategie/Concept

Voor Hero is het tijd om het anders te doen. De grote voedingsproducten hebben jarenlang mooie dingen beloofd, maar konden hun beloftes niet waarmaken. 2013 was het jaar van de eerlijke vernieuwing. Onder het mom "Toevoegingen die niets toevoegen" kreeg het merk een gedaantewissel. Zo rolden er nieuwe producten van de band zoals Hero Kokoswater en Bevroren Fruit op een Stokje. En werden deze producten op een eerlijke, transparante manier aan de doelgroep gepresenteerd. Zonder onnodige toevoegingen.

Media- en middelenstrategie

Televisie, PR, online, Facebook, Twitter en winkelvloer.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen