Today is a good day to upgrade yourself

Today is a good day to upgrade yourself

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
GOODHABITZ
Bureau
Fitzroy
Jaar
2017
Paginanummer
46

Nominatie 2017

Doelstelling

Het ontwikkelen van een nieuwe, onderscheidende merkidentiteit en campagne die de lokale positie van GoodHabitz versterken en een krachtige basis leggen voor verdere internationale groei.

Doelgroep

Managers en medewerkers bij bedrijven met meer dan 200 werknemers.

Merkomschrijving

GoodHabitz is in Nederland marktleider op het gebied van e-learning voor de zakelijke markt. Met slimme humor wil het merk zich onderscheiden van de concurrentie.

Concept

GoodHabitz maakt met 100% boredom-proof online trainingen van leren een gewoonte. Om de doelgroep hiervan te overtuigen, verleiden we iedereen om van hun dagelijkse gewoontes af te stappen en vandaag al iets nieuws te leren. GoodHabitz. Today is a good day to upgrade yourself.

Media- en middelenstrategie

Met een flexibel campagneconstruct brengen we de identiteit op relevante en uitdagende manieren tot leven in diverse media. Zoals een corporate film, klantevents, OOH, display en online. De impactvolle (her)introductie weet de doelgroep zowel nationaal als internationaal te raken.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken