Toch online bij storing

Toch online bij storing

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
XS4ALL
Bureau
N=5
Jaar
2011
Paginanummer
134

Doelstelling

De merkvoorkeur vergroten door te bewijzen hoe goed de premium service van XS4ALL is.

Doelgroep

Internetgebruikers in heel Nederland die bereid zijn meer te betalen voor kwaliteit en service.

Concept

Toegang tot internet is een commodity die draait om prijs en downloadsnelheid. XS4ALL wil zich hiervan onderscheiden door een krachtige USP in stelling te brengen: de passie en kennis van de XS4ALL medewerkers. Deze USP zorgt niet alleen voor de meest betrouwbare internetverbinding, maar vooral ook voor onderscheidende service waarmee klanten meer uit hun internetgebruik kunnen halen. Zoals de service 'Toch online bij storing' die toegang tot internet garandeert, zelfs als internet het even niet doet. Het klinkt onmogelijk, maar toch werkt het simpel. Als de vaste verbinding uitvalt, neemt een mobiele verbinding het stokje automatisch over. In een 'one-taker' die achter de schermen van XS4ALL is opgenomen, wordt de simpele essentie van deze bijzondere service door echte medewerkers van XS4ALL gecommuniceerd en verbeeld.

Media- en middelenstrategie

Via het landelijke bereik van tv en online pre-rolls werd de extra service bij de doelgroep bekend. Banners en dm zorgden vervolgens voor activatie en conversie naar sales.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken