Tim en Tom on Tour

Tim en Tom on Tour

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
ALLSECUR
Bureau
Alfred International
Jaar
2014

Doelstelling

Autorijdend Nederland duidelijk maken dat ze heel veel geld kunnen besparen door over te stappen naar Allsecur. Zet dit urgent, relevant en vooral likeable neer.

Doelgroep

De slapende autorijders die, nadat ze eenmaal een autoverzekering hebben afgesloten, er niet meer naar omkijken.

Strategie/Concept

Maar liefst drie miljoen van de zeven miljoen autobezitters in Nederland zijn oververzekerd. Zonder het te beseffen betalen ze veel te veel premie voor hun autoverzekering. Allsecur schudt deze 'slapers' wakker met de boodschap dat je door een overstap naar Allsecur heel veel kunt besparen. Zulk nieuws moet je impactvol brengen door iemand met verstand van zaken. Daarom gaat de bekende race-tweeling Tim & Tom Coronel voor Allsecur on Tour. Door telkens op allerlei plekken onverwachts binnen te komen rijden, confronteren ze autorijdend Nederland met het feit dat je bij Allsecur heel veel kunt besparen op je autoverzekering. Tel uit je winst!

Media- en middelenstrategie

TV-commercials, radiospots, online, print en PR. Social: Facebook, Twitter, YouTube en Facebook-accounts van Tim & Tom (+200K volgers) Huis-aan-huiscampagne, Klantennieuwsbrief, CRM-uitingen (autoverjaardag) Spiegelhanger (na reparatie schade).
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken