This is nhow

This is nhow

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
NHOW ROTTERDAM / NH HOTEL GROUP
Bureau
IN10 Communicatie
Jaar
2014
Paginanummer
85

Winnaar 2014

Doelstelling

Het introduceren van een nieuwe werkgever en het aantrekken van 50 crew members voor het nieuwe lifestyle hotel nhow Rotterdam.

Doelgroep

Mensen met personality die werken in horeca, retail en hotels, in functies waarbij klantcontact centraal staat.

Concept

Een hotel waarin je het 'nu' van de stad beleeft, vraagt om mensen die de stad doorvoelen. Pioniers, die samen nhow kunnen maken. Die vind je niet met standaard vacatureteksten en recruiters. We zetten 3 locale scouts in met ieder hun eigen netwerk onder de doelgroep. Zij vertelden het verhaal van nhow, en nodigden de juiste mensen uit.

Media- en middelenstrategie

De gehele applicant journey was ingericht om de juiste mensen voor te sorteren voor een zeer korte selectieperiode. In een campagne van 3 weken werden de scouts ondersteund door teasende flyers en posters. De recruits leerden het merkconcept kennen via de scouts, een tailor made app, een campagnesite www.thisisnhow.com en een event waar men kennis kon maken met nhow: Pioneer Fest.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken