Think Yes

Think Yes

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
NIBC Bank
Bureau
ARA Groep
Jaar
2011
Paginanummer
161

Nominatie 2011

Doelstelling

Vergroten van de naam- en propositiebekendheid van NIBC Bank.

Doelgroep

Beslissers en ondernemers in het bedrijfsleven.

Concept

NIBC is een internationale zakenbank met een ondernemende mentaliteit. Optimistisch, pro-actief en 'open voor business'. Waar de meeste banken denken 'nee, tenzij', zegt NIBC: 'Ja, mits.' Die waardenmatch met de ondernemers is het speerpunt van de campagne. 'De bank die denkt en doet als ondernemers'. De mentaliteit zit in de genen van de organisatie. In1945 werd de bank opgericht 'om samen met ondernemers het land weer op te bouwen'. Het concept geeft de mentaliteitspositionering inhoud door de heritage van het merk. De themazin verwoordt de mentaliteit: Think Yes.

Media- en middelenstrategie

TV- en radiocommercials vormen de basis, ondersteund door corporate advertenties en advertenties speciaal afgestemd op specifieke tijdschriften (branchegericht), online; website en webvertising. Interne kick-off: champagne mailing, posters, intranet en stickers.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken