There Is No Single Truth

There Is No Single Truth

Categorie
Durables
Adverteerder
SHIMANO
Bureau
Doorrood
Jaar
2017
Paginanummer
211

Doelstelling

In een dynamische markt is het essentieel om continu je toegevoegde waarde aan te tonen. Zeker wanneer je als marktleider op productniveau ingehaald dreigt te worden door een concurrent. Met deze campagne wil Shimano haar marktleiderschap versterken, de verkoop verhogen en relevante data verzamelen voor productontwikkeling.

Doelgroep

Mountainbikers die overwegen een nieuwe fiets te kopen.

Merkomschrijving

Shimano helpt bij het realiseren van jouw sportieve droom met innovatieve producten waarmee je het beste uit jezelf en het maximale uit je sport haalt.

Concept

Een online adviestool helpt mountainbikers op basis van feiten en persoonlijke voorkeuren bij het kiezen van een schakelsysteem. Shimano laat zien dat zij voor ieder gebruik het perfecte product biedt. De data die tijdens de campagne is verzameld geeft een uniek inzicht in de doelgroep. Dit helpt Shimano om ook in de toekomst haar marktleiderschap te behouden.

Media- en middelenstrategie

In een reeks documentaires delen profs hun ideale schakelsysteem. De video's zijn verspreid via social media om traffic naar de adviestool te genereren. De campagne is ondersteund met events, social-, display- en printmedia.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken