Muziek heeft het vermogen om rijervaringen te verbeteren. Wanneer je auto rijdt en je hoort jouw favoriete nummer, geeft dat een geweldig gevoel. Dit inzicht hebben we gebruikt voor een atypische campagne-aanpak, waarbij we opvallende, relevante en verrassende branded content creëren die aansluit bij de cultuur van de doelgroep. Met Vredestein-banden kan elke rit een bijzondere ervaring worden. En elke weg de perfecte soundtrack. We vertalen dit inzicht naar een innovatief concept, dat het verbond viert tussen muziek en rijden, samen met Carmen Jordá, testrijder van het Lotus F1-team, en DJ Hardwell, afgelopen twee jaar 's werelds beste dj. Met als resultaat het eerste nummer ooit gemaakt met data afkomstig van autobanden. Testgegevens m.b.t. rijeigenschappen van Vredestein banden zetten we om naar soundsamples, waarmee vervolgens de song is gecomponeerd. Daarmee hebben we content gecreëerd die men zelf actief zal zoeken, graag zal delen, meerdere keren zal bekijken en beluisteren en waar men zelf mee aan de slag kan.