The ultimate driving track

The ultimate driving track

Categorie
Smart Idea
Adverteerder
VREDESTEIN
Bureau
J. Walter Thompson Amsterdam
Jaar
2015
Paginanummer
447

Doelstelling

Autobandenmerk VREDESTEIN richt zich steeds meer op export en wil zich profileren als global brand van de toekomst. Het doel: meer naamsbekendheid en voorkeur generen bij de doelgroep jonge mannen wereldwijd.

Doelgroep

Mannen (20-40 jaar) uit Europese landen.

Concept

Hoe bereik je deze nogal brede doelgroep? Met muziek! Muziek vergroot je rijplezier. Als je autorijdt en je hoort je favoriete nummer, kom je in een geweldige flow. Met Vredestein-banden wordt elke rit een bijzondere ervaring. En elke weg de perfecte soundtrack. Met het 'Rock The Road'-project hebben we een song laten maken, op basis van data geleverd door autobanden. Door niemand minder dan Hardwell, de afgelopen twee jaar de nr. 1 DJ van de wereld, in een innige samenwerking met de enige vrouwelijke Formule 1 testrijder Carmin Jorda.

Media- en middelenstrategie

We lanceren het nummer, ondersteund door een videoclip, een making of, een website en een dj-tool. De campagne wordt ondersteund door een groots persmoment, voortdurende verkoopactivering en Spotify-advertising.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken