The Streamers powered by ING

The Streamers powered by ING

Categorie
Actualiteiten
Adverteerder
ING
Bureau
Tribe Company
Jaar
2021
Paginanummer
64

Doelstelling

Een aantal populaire Nederlandse artiesten vormden begin 2021 de de gelegenheidsband The Streamers. ING sponsort dit initiatief en maakt de productie van de livestreams mogelijk. Doel was om klanten en Nederlanders met muziek een hart onder de riem te steken tijdens deze moeilijke periode.

Doelgroep

Alle Nederlanders

Merkomschrijving

‘Do your thing’ is ING’s empowering motto. De bank wil mensen helpen het leven te leiden zoals ze dat willen.

Concept

In het afgelopen jaar speelden The Streamers vanuit Koninklijk Theater Carré, Paleis Noordeinde, De Kuip en De Efteling. De gelegenheidsband bleek een verbindende factor te zijn tijdens de lockdown. Alle edities kregen enthousiaste reacties, van fans die concerten erg missen door de maatregelen, maar ook van mensen die blij waren eindelijk een live concert te kunnen meemaken. Dat is voor ING een extra motivatie om dit soort initiatieven mogelijk te maken.

Media- en middelenstrategie

Elke editie startte met een teasercampagne: promo’s, win-acties en digitale meet & greets. Het waren de grootste livestream concerten tot nu toe waar meer dan 7 miljoen mensen in 112 landen naar keken.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken