The Story of God

The Story of God

Categorie
Vrije Tijd
Adverteerder
NATIONAL GEOGRAPHIC
Bureau
MediaScience
Jaar
2016
Paginanummer
412

Doelstelling

Lanceer de nieuwe documentaire serie The Story of God en activeer de doelgroep in te schakelen tijdens de eerste aflevering.

Doelgroep

Mannelijke, hoger opgeleide groep gericht op zelfontwikkeling. Kijken heel selectief TV en zien daarnaast kranten en online media als informatiebronnen.

Concept

Hoe krijg je een brede doelgroep zo ver om in te schakelen op een spirituele documentaire op Nat Geo? Door het heel relevant te maken. In een contextueel gerichte, LIVE campaign creëerden we dagelijks nieuwe actuele uitingen. Zo creëerden we bewustwording om vervolgens met videocontent op tune-in te sturen. Resultaat: 500% meer kijkers dan gewoonlijk op hetzelfde tijdstip.

Media- en middelenstrategie

De campagne was een 100% digitale aanvulling op de reguliere OOH aanpak. In nauwe samenwerking met publishers werden actuele uitingen geserveerd bij specifieke artikelen. Binnen social ontwikkelden we uitingen op basis van trending topics, om hier vervolgens direct op te targeten. De koppeling TV en Twitter blijkt nog steeds een winnende.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken