The Smell of Success

The Smell of Success

Categorie
Personeel
Adverteerder
NautaDutilh
Bureau
Het Hoofdbureau
Jaar
2006
Paginanummer
463

Doelstelling

NautaDutilh stond niet voldoende bovenaan het verlanglijstje van studenten om te gaan werken. Laat met behulp van een - binnen de juridische dienstverlening - bijzondere campagne de bij de doelgroep bestaande perceptie van o.a. groot en oubollig weer aansluiten bij de interne werkelijkheid.

Doelgroep

3e- en 4e- jaars studenten aan juridische faculteiten

Concept

Zelfverzekerde studenten die weten waar ze staan en waar ze naar toe willen moeten aangesproken worden om te werken bij het grootste advocatenkantoor van de Benelux.

Media- en middelenstrategie

advertenties in universiteitsbladen, studentenbladen en jaarboeken. Een stand voor op banenmarkten en om weg te geven o.a. freecards, draagtassen en premium.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken