The Smell of Success

NautaDutilh / Het Hoofdbureau

Bekijk deze campagne op pagina 463 van het SAN Jaarboek 2006.

Adverteerder
NautaDutilh
Titel
Advocaten, notarissen en belastingadviseurs
Bureau
Het Hoofdbureau
Account
Martine Steenstra, Fons Fonteijn
Copy
Janine Wats
Art
Roy Kahmann
Strateeg
Alex van der Weide
Opdrachtgever
Willemijn Arends, Claartje Schrijvers, Marieke van der Breggen, Marijke Morriën
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van NautaDutilh
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Het Hoofdbureau
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Personeel
Meer Personeel inzendingen

Personeel

Doelstelling

NautaDutilh stond niet voldoende bovenaan het verlanglijstje van studenten om te gaan werken. Laat met behulp van een - binnen de juridische dienstverlening - bijzondere campagne de bij de doelgroep bestaande perceptie van o.a. groot en oubollig weer aansluiten bij de interne werkelijkheid.

Doelgroep

3e- en 4e- jaars studenten aan juridische faculteiten

Strategie/Concept

Zelfverzekerde studenten die weten waar ze staan en waar ze naar toe willen moeten aangesproken worden om te werken bij het grootste advocatenkantoor van de Benelux.

Media- en middelenstrategie

advertenties in universiteitsbladen, studentenbladen en jaarboeken. Een stand voor op banenmarkten en om weg te geven o.a. freecards, draagtassen en premium.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen