The SiSi Rider Returns

The SiSi Rider Returns

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
SISI
Bureau
Joe Public Take-Away Advertising
Jaar
2017
Paginanummer
243

Doelstelling

SiSi daalt al 6 jaar. Om niet van het schap te vallen moet deze daling worden gestopt. Terwijl de sinasmarkt jaarlijks met 10% daalt.

Doelgroep

Onbezorgde Nederlanders, jong en oud, die wel van een lekker fruitig drankje houden

Merkomschrijving

SiSi was de afgelopen 10 jaar gepositioneerd op jonge kinderen. Uit onderzoek bleek echter dat volwassenen net zo goed tot de gebruikers behoorden. Om deze bredere doelgroep aan te spreken ging SiSi 'back to the roots', als hét drankje voor iedereen om lekker onbezorgd te genieten: 'Take it easy, take a SiSi'.

Concept

Terug van weggeweest: de SiSi Rider, inclusief bekende tune! Het karretje rijdt ditmaal op het meest relaxte stukje Nederland: Curaçao. Achter het stuur Churandy Martina, met zijn onbezorgde levenshouding de ideale brand personality voor SiSi. In dit geval voor SiSi No Bubbles. Zonder prik, dus de hobbelige weg is geen probleem.

Media- en middelenstrategie

TV wordt ingezet om de merkwaarden optimaal neer te zetten, aangevuld met online video. Uiteraard wordt het concept in alle touchpoints doorgetrokken, incl. social posts van Churandy, levensgrote SiSi karretjes op de winkelvloer en miniatuur karretjes als premium
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken