Als The People Network moet alles een persoonlijke aanpak onderstrepen:
Persoonlijk1: Selfiebox: De campagne start met een interne kick-off. Een 40-tal zelf ontwikkelde TNT-boxen wordt over de wereld verstuurd, naar TNT-hubs, depots & kantoren. De box kan maar 1 ding: een selfie uploaden om je zo aan te sluiten bij het mondiale TNT People Network, direct zichtbaar op een microsite. Tienduizenden collega's sluiten zich aan.
Persoonlijk2: Big filmstatement: Om medewerkers, klanten, prospects te overtuigen dat TNT nog meedoet op het wereldtoneel en na de mislukte overname door UPS here to stay is, wordt een grote film geproduceerd. Voor op tv in 8 landen. En voor 33 landen als gepersonaliseerde video. Hierin naam, adres, Street View-beelden van de ontvanger verwerkt.
Persoonlijk3: Localized billboards: Posters met naam van stad/bedrijventerrein in kopregel.
Persoonlijk4: Free trial: Om te ervaren hoe persoonlijk TNT werkt, krijgen prospects een gratis shipment door heel Europa.
Persoonlijk5: TNT Social Hub: We gaan continu interactie aan in alle landen. We activeren met diverse videos/posts en reageren op comments/likes.
Persoonlijk6: Daan Daams: Niet zomaar een TNT-medewerker, maar de hero van de campagne.