The only way is up

The only way is up

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
AVANTIUM
Bureau
Ceci n'est pas un bureau
Jaar
2017
Paginanummer
70

Doelstelling

Corporate profilering van Avantium voor, tijdens en na de beursintroductie met als doel sympathie en interesse voor het bedrijf.

Doelgroep

Institutionele en particuliere beleggers

Merkomschrijving

Avantium is een chemisch technologiebedrijf dat vooroploopt als het gaat om innovatieve renewable chemistry als duurzaam alternatief voor plastics/materialen gemaakt van fossiele grondstoffen. Haar methode om plastic van plantaardige grondstoffen te maken was speerpunt van de communicatie rond de beursgang op 15 maart. Een beursgang die meerdere malen werd overtekend.

Concept

We verbeelden een zoektocht naar de toekomst van plastic. Die ligt volgens Avantium niet meer -zoals nu nog- onder de grond, maar erboven. Conclusie: the only way is up. Iets waar beleggers die kiezen voor duurzaamheid vast oren naar zullen hebben. Met de gekozen frisse animatiestijl onderscheidt Avantium zich op een sympathieke manier van de gebruikelijke communicatie in het chemiedomein.

Media- en middelenstrategie

Videobanners en display banners op alle belangrijke beleggerssites leiden naar de video een nieuw ontwikkelde landingspagina en de homepage van de corporate website.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken